vineri, 22 iunie 2012

"Copilarim in Dulcea Mea Casa" - 06. Patrocle


Buna! Este vineri si  "Maratonul Jucariilor" continua cu tema numarul 6 aleasa de mine: Patrocle. M-am oprit la aceasta tema din doua motive:
1. imi doresc de mult (si se pare ca nu numai eu) un prieten pentru Lizuca  
si 
2. este o adevarata provocare sa gasesc un model accesibil si celor mai mici (dar nu foarte), combinand fetru si croseta (amigurumi).



Proiectul il voi incadra ca grad de dificultate la plus 14 ani (depinde de abilitati si cunostintele pe care le au in lucrul cu croseta) si la categoria jucarii de colectie:). Si cu aceasta ocazie pot spune ca in cadrul maratonului puteti gasi jucarii si jocuri pentru toate varstele, pentru intreaga familie, de la foarte simplu de realizat la complex:P. Sper sa va placa aceasta combinatie si sa incercati si voi!


Puteti admira si citi despre creatia Oanei aici: Copilarim in DulceaMeaCasa - Patrocle. Mie imi place foarte, foarte mult cum a iesit !!!! Patrocle  mobil si absolut minunat - Oana felicitari:D!!
Mai ramane sa spun ca toate materialele folosite la realizarea acestor proiecte sunt noi, achizitionate de noi special pentru aceste jucarii. Modelele, modul de realizare si observatii interesante le veti putea gasi in carte. Iar daca va plac foarte mult jucariile realizate de noi - vom crea mingi in editie limitata, special pentru voi!
Daca vreti sa va amintiti, sau ati ratat celelalte teme le puteti (re)descoperi aici:
Ne vedem marti cu tema Oanei  - ultima tema aleasa de ea  in cadrul acestui  "Maraton al Jucariilor"! Si nu va spun decat ca este... un joc :).

6 comments :

DulceaMeAcasa spunea... [Raspunde]

Lizuca are prieten acum, nu mai e singura si nici nu-i mai e frica de mama vitrega si rea...o cauta pe floarea soarelui acum :)

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa Minunat!! Acum trebuie sa fac o floarea soarelui?:P sa inteleg... lol:P

Micaela Gh spunea... [Raspunde]

Adorabil Patrocle :):)

copilarim spunea... [Raspunde]

@micaela gh
L-am facut in sfarsit:D. Ma gandeam sa il crosetez cu totul dar mi s-a parut mult mai faina ideea de a-l face "hibrid:D.

Diana spunea... [Raspunde]

Ce dragut e Patrocle!
Cred ca am mai scris de vreo zece ori: multa rabdare trebuie pentru astfel de minuni! (de talent nu mai zic!) :)
Pupici! <3

copilarim spunea... [Raspunde]

@Diana offff de ai stii cat imi e de dor sa lucrez! Atunci ma simt atat de fericita. Dar am toate lucrurile puse prin cutii si cand lucrez prefer sa le am la indemana. Frustrant. :( Si nici macar nu am mai renovat. Oameni neseriosi. Sa vad cum fac sa imi reorganizez eu spatiul (ala de 2pe2) pentru ca efectiv nu mai suport sa stau departe de lumea creatiei...

Ma bucur asa de mult ca iti plac!! Oh poate scot si casuta si o montez. E facuta din carton :D.. Ma gandeam ce tare ar fi sa fac din ceva mai rezistent gen placaj - dar cum toate prefabricatele sunt pline de porcarii...
Oare ce alt material ar fi potrivit sau cum sa fac cartonul mai rezistent :D?

Trimiteți un comentariu