marți, 26 iunie 2012

"Copilarim in Dulcea Mea Casa" - 07. Nu te supara...

Am ajuns si la ultima tema aleasa de Oana - astazi un joc indragit de noi si cunoscut sub numele: Nu te supara frate! Noi am simplificat in "nu te supara" - si am realizat doua variante care speram sa va placa. Oana a ales sa lucreze din carton varianta ei, eu am "imbratisat" fetrul:D. 

Gradul de dificultate este plus 10 ani (dar poate fi realizat si cu/de copii mai micuti, sub supraveghere). Am folosit fetru, am cusut dupa cum se poate observa mai jos... si daca va ganditi "ce zar folosim?" - ei bine folosim cubul de la prima provocare  (are 6 laturi diferite ca si culoare, atribuim fiecarei laturi un numar si.. la joaca:D).


Puteti admira si citi despre creatia Oanei aici: Copilarim in DulceaMeaCasa - Nu te supara, frate!. Mie mi-au placut foarte mult pionii (:D)!! Si bineinteles veti afla din cartea pe care o pregatim multe lucruri dragute si interesante si.. utile zicem noi!

Mai ramane sa spun ca toate materialele folosite la realizarea acestor proiecte sunt noi, achizitionate de noi special pentru aceste jucarii. Modelele, modul de realizare si observatii interesante le veti putea gasi in carte. Iar daca va plac foarte mult jucariile realizate de noi - vom crea jocuri in editie limitata, special pentru voi!
Daca vreti sa va amintiti, sau ati ratat celelalte trei teme le puteti (re)descoperi aici:

Ne vedem vineri... cu ultima tema din "Maratonul Jucariilor" ! :) Ce sa fie... ce sa fie.. hai sa fie-o jucarie:D!!!

2 comments :

Unknown spunea... [Raspunde]

super idee! vai cat mai jucam jocul asta prin liceu :))))

copilarim spunea... [Raspunde]

@Kadia Da... mie imi era dor de cel vechi din copilarie si am zis sa imi fac unul ;))

Trimiteți un comentariu