vineri, 29 iunie 2012

"Copilarim in Dulcea Mea Casa" - 08. Ursulet


Buna! "Maratonul al Jucariilor" a ajuns la sfarsit! Ultima tema pe care am propus-o a fost Ursuletul. Stiti voi jucaria aceea considerata a fi cea mai populara.:) Cand eram mica am avut un urs maro-gri .. imbracat in doctor. Poate unii dintre voi stiti jucaria. Il cheama Mormorel - a trecut prin multe intamplari dar e inca alaturi de mine;)), din fericire. A avut si Rha unul galbior - dar nu stiu exact daca si unde se mai afla. Oricum colectia noastra de ursi (pentru ca avem o colectie, pana si Dodo are o jucarie urs si ... e preferata lui...) este una destul de numeroasa!

Ursuletul realizat de mine din fetru nu este foarte mare - are aproximativ 11 cm. Ca grad de dificultate l-as incadra undeva peste 7 ani :). Tiparul il veti gasi evident in carte - puteti opta pentru dimensiuni mai mari, nu neaparat cele folosite de mine in cazul de fata. Ochii pot fi deasemenea cusuti, iar pe salopeta se poate coase/broda ceva, dupa preferinte:P. eu i-am atasat un sticker gumat, primit de la Rha si mami  :P.
Dar sa nu uitam de ursuletul realizat de Oana aici: Copilarim in DulceaMeaCasa - Ursulet. Eu il gasesc adorabil!! :D
Mai ramane sa spun ca toate materialele folosite la realizarea acestor proiecte sunt noi, achizitionate de noi special pentru aceste jucarii. Modelele, modul de realizare si observatii interesante le veti putea gasi in carte. Iar daca va plac foarte mult jucariile realizate de noi - vom crea ursuleti in editie limitata, special pentru voi!
Daca vreti sa va amintiti, sau ati ratat celelalte teme le puteti (re)descoperi aici:
Va multumim pentru ca ne-ati urmarit si vom reveni cat de curand cu o recapitulare completa a temelor si articolelor, dar si cu vesti (speram pana la sfarsitul lunii iulie) despre carticica. Sa ne tineti pumnii :)!

6 comments :

Gianina spunea... [Raspunde]

Ce frumusel e...eu n-am avut ursulet in copilarie...au copiii mei destui acum...hi,hi.

Anonim spunea... [Raspunde]

Subscriu, Gianina! :)

Ce de jucarii, ce de jocuri! Asa-i ca este mult mai bine in lumea asta?

catalina stanescu spunea... [Raspunde]

cred ca sunt asa moi si pufosi!!

nu mai pot ce-mi plac, au asa ceva ... sunt ca niste urusleti de pe timpuri si asta te face sa-i indragesti ca si cum te reintalnesti cu copilaria ta...

amandoua nota 10 (cu un gram de simpatie in plus pentru ursuletul lui amy:)

copilarim spunea... [Raspunde]

@elena stanescu
Da al meu e destul de pufosel (e un fetru placut la atingere) si mic - are aproximativ 11 cm:D. Al Oanei are s hainute care se dau jos - e mai maricel si mai smecher;P.

copilarim spunea... [Raspunde]

@creatiimanuale Ce ma bucur ca iti plac:D !!

copilarim spunea... [Raspunde]

@Gianina Gianina nu e timpul pierdut:D!!!

Trimiteți un comentariu