joi, 7 iunie 2012

Interviu cu AnTanTe in Revista Atelierul

Buna!

Astazi v-am pregatit un interviu foarte frumos cu Ioana si Raluca  de la AnTanTe! Il puteti citi integral in Revista Atelierul aici:  AnTanTe – “O alternativă originală pentru shopping-ul clasic.”

Am vorbit despre proiectul handmade al fetelor - proiect devenit afacere de succes, despre cum iau nastere tricourile handmade realizate de ele, despre cum aleg temele si materialele.

Mie mi-a fost greu sa imi aleg un tricou preferat pentru ca sunt foarte multe si foarte frumoase. Mi-am amintit de perioadele in care Rha modifica diverse piese vestimentare (eu am fost mereu atrasa de design, dar nu am avut curajul ei de a transforma diverse obiecte vestimentare.. hmm desi daca stau sa imi amintesc bine am un tricou pe care desenasem cu creion dermatograf ceva tare... :P - daca nu s-a luat la spalat de tot, poate ii fac o poza.. iar daca s-a luat... hihihihi poate e timpul sa mai exersez).

Ma intorc la treaba pentru ca maine urmeaza un nou episod din "Maratonul Jucariilor" - prima tema propusa de mine (am emooootiiii).

2 comments :

DulceaMeAcasa spunea... [Raspunde]

e atat de frumos!!!! am citit interviul si am vizitat si blogul fetelor. nu pot decat sa te felicit pentru ca aduci mai aproape de noi designeri romani care fac lucruri unicat si pe care le lucreaza cu drag, astfel ca oricine se poate simti bine .

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa :) ma bucur ca ti-a placut interviul:D

Trimiteți un comentariu