miercuri, 6 iunie 2012

Miercurea fara cuvinte "Zmeul"




Mi-am  facut un zmeu - unul cu randunici si flori, unul mic, cat pentru casuta de povesti pe care am realizat-o de curand (in tema Provocarii Verzi de luna asta). Si Zmeul este facut tot ca sursa de inspiratie, de data aceasta pentru cei care indragesc Scrapper in Romania. Cand eram mici realizam zmee din hartie si alergam prin spatele blocului sa le inaltam:).. O data am facut si la mare unul... Demult, tare demult - vorba cantecului.
Si pentru ca azi e miercuri si eu mi-am facut un obicei sa particip la Miercurea fara cuvinte ma opresc aici si va las cu pozele de mai sus:)!

14 comments :

Gianina spunea... [Raspunde]

Frumos zmeul,l-am admirat si pe Scrapper...iar casuta de papusi cred ca e visul oricarui copil,indiferent de varsta lui...Bravo!

Unknown spunea... [Raspunde]

Superb! Copiii cred ca adora asa ceva. Eu sunt convinsa ca aceste jucarii au mai multa trecere la copii decat toate papusile Barbie la un loc. Sau cel putin asa sper.
Zmeul...e fantastic! Nu e asa? :)
O zi frumoasa!

copilarim spunea... [Raspunde]

@Gianina :D Gianina chiar e! Si acum mai fac rost de doua cartoane asa ca mai am material pentru una.. ori sa o "tunez" pe aceasta;). Stii ce tare imi place ca se poate strange ?:)) asa o pot muta in liniste si fara sa imi fac griji pentru locul de depozitare:D

copilarim spunea... [Raspunde]

@elly weiss O parte (sper eu MARE) chiar adora:D!! Nu spun ca papusile din magazine nu sunt ok.. insa.. iti dai seama cat de tare e sa iti poti face singur jucarii si.. cu un efort material minim?:D
Zmeul e fantastic da:D!! Eu il ador;))

Unknown spunea... [Raspunde]

Căsuţefrumoase pentru a se juca nişte copii frumoşi cu ele.
Să ai o seară frumoasă.

copilarim spunea... [Raspunde]

@Liviu Bimbea Multumesc frumos! la fel:)

Sara spunea... [Raspunde]

Ce frumoase sunt căsuțele! Și zmeul e fain!
Îmbrățișări magice, cu drag!

copilarim spunea... [Raspunde]

@Sara

ma bucur ca iti plac Sara:) imbratisari si de la mine:P

Anonim spunea... [Raspunde]

Minunat și zmeul și căsuța păpușilor !
Îmi place mult ! Copilărie fericită !!!

copilarim spunea... [Raspunde]

@tu1074 Multumesc frumos:) asa sa fie:)!!

ghemulet spunea... [Raspunde]

Cred ca incet incet trebuie sa va mariti casuta :P.Vad ca intra din ce in ce mai multi prieteni si colegi in casuta magica si nu or sa mai aiba loc...Teai gandit la tot..pana si la zmeu ...ce frumoooooos

copilarim spunea... [Raspunde]

@ghemulet E noul loc de intalnire:D!!

DulceaMeAcasa spunea... [Raspunde]

oooo, zmeu, la asta nu m-am gandit. e foarte frumos si...plin de pasari!!!

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa :) zmeul de pe "coama" casei:P are doua randunele

Trimiteți un comentariu