sâmbătă, 16 iunie 2012

Perfect Sky

Buna:)!

Alexandra gazduieste un concurs cu o tema foarte frumoasa: Cerul Perfect  - Perfect Sky. Deja multi dintre voi stiti ca eu "locuiesc printre nori" - adica am un tapet cu norisori foarte, foarte frumos. asa ca acela ar fi cerul meu perfect...:).

Am realizat un semn de carte mai putin obisnuit. Este in primul rand MARE. M-am gandit ca in norisori pot fi trecute trei citate .. speciale ( se mai pot scrie citate si pe spate - acesta este acoperit cu o coala verde:P). Am realizat acest semn gandindu-ma la tema propusa de Ghemulet (adica Alexandra) si il voi inscrie la concursul care se desfasoara intre 4 si 29 iunie. :)


Acest semn de carte il voi dona si poate fi gasit in Expozitia de suflet: Editia a5a- "Jucarii din carton " de  pe  Provocari Verzi. :) ( Pentru cei care nu stiu, organizam mici expozitii caritabile cu lucruri create de noi. Cei care doneaza pentru cineva care are mare nevoie de ajutor - gasiti mai multe informatii in expozitii, sau in rubrica sustinem - isi pot alege o lucrare expusa si dupa ce o rezerva si ne trimit dovada donatiei.. e a lor. Este modul nostru de a ajuta, de a multumi  si de a .." face diferenta".)


4 comments :

ghemulet spunea... [Raspunde]

Ce frumos arata cerul tau Rux...si este tare dragutra ideea cu citatele...mereu ai idei originale...Iti multumesc tare pentru participare si iti urez mult succes:)

copilarim spunea... [Raspunde]

@ghemulet Ma bucur ca iti place:) Mi-a placut foarte mult tema:)
Iti multumesc!

DulceaMeAcasa spunea... [Raspunde]

nori albi si pufosi si ganduri bune...o combinatie reusita. multa bafta, Rux

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa Si tie!!! :) Ador noua colectie de copilasii;))

Trimiteți un comentariu