marți, 14 august 2012

#28 "la multi ani"

Buna:D!!!
Am realizat o felicitare tare insorita pentru a va inspira la cea de-a #28-a provocare Scrapper in Romania: "Mixed Media".

Ideea de mixed media este sa combini tot felul de materiale si tehnici. Mi s-a parut o experienta foarte interesanta si mi-ar fi placut sa experimentez si mai mult insa... timpul a fost limitat si la fel si materialele (adica aveam doar o parte din ceea ce imi doream sa mai fac).

Felicitarea insa... eu o ador. Mi se pare atat de haioasa:)) incat ma astept sa "prinda viata".

Ca "baza", am folosit carton ondulat - e foarte fain. Hartia cu 2 fete este de la Creashop si desi mie imi plac imprimeurile foarte mult, trebuie sa recunosc ca ma cam pun in dificultate acest gen de coli, pentru ca... imi este foarte greu sa ascund una dintre laturile atat de frumos imprimate. Si... acesta a fost modul de a avea ambele imprimeuri la vedere... hihihi.
Ce am mai folosit - niste strasuri dragalase pe care mi le-a adus surioara mea :D, fetru, hartie colorata si creioane, markere si sclipici cu lipici... Lipici la stick si banda dubluadeziva.. Un betisor de lemn (;P) si nasturei de la Florentina (:D), ochisori mobili (de la Rha)... 
Cam asa ar suna "reteta pe scurt" pentru felicitarea mea. Sper sa inspire si abia astept sa vad lucrarile pe Scrapper. Si pentru ca tema a fost "la multi ani" - birthday, o voi inscrie la tema  #22 de pe LiaStampz



1 comments :

Trimiteți un comentariu