marți, 21 august 2012

Before and After

Buna:)
Saptamana trecuta am reusit sa imi implinesc o dorinta mai veche. Cand am hotarat tema provocarii actuale de pe Provocari Verzi, " Reciclarea hainelor ", aveam in gand sa imi transform un sarafan (sau rochita) intr-o salopeta (ceva combinatie de fusta pantalon). Eram cam stramtorata cu timpul, asa ca am facut gentuta
Cand am vazut insa concursul Before and After organizat de  ArtBoutique, DeCusut si www.carti-online.com am stiut ca de data aceasta a venit randul salopetei:D. Si asa a fost. Am hotarat cu Oana sa participam si noi - pentru ca astfel mai adaugam doua creatii inspirationale pentru provocarea actuala  la care va puteti inscrie pana pe 25 august la 23:59.

"Mi-a placut foarte mult ideea concursului Before and After!
Iata ce am facut eu: am transformat un sarafan/ rochita intr-o salopeta (fusta pantalon) fara bretele:). Provocarea a venit la fix pentru ca imi doream de mult sa fac aceasta schimbare. Salopeta poate fi purtata in mai multe feluri - lungimea pantalonului variind de la scurt, mediu pana la o palma peste genunchi, in functie de dorinta si starea de spirit:). Desi nu am masina de cusut, a fost o placere sa pot sa imi transform visul in realitate :)!"
Iata mai sus si creatia mea, insotita de textul trimis la inscriere. Puteti admira toate creatiile inscrise la concurs aici: Concurs Before and After - fotografii.

5 comments :

Alexandrrra spunea... [Raspunde]

Felicitari! Frumoasa transformare! Dar fara masina... cred ca ai avut ceva de lucru cu ea.

Am vrut si eu sa particip. Vroiam sa transform un sacou vechi (ce avea o culoare indecisa-alb-bej, si care nu m-a avantajat niciodata, desi eu l-am indragit tot timpul)intr-un sacou primavaratic. Sa-l vopsesc verde, sa-i cos niste floricele...

Dar a iest asa patat dupa incercarea mea de vopsire!!! :)))))))) Am lasat-o balta. Daca n-a intrat la apa, ii mau dau o sansa. Daca nu... eh, e nevoie si de carpe de sters parful. :D

copilarim spunea... [Raspunde]

@Alexandrrra
Oh da... la un moment dat visam la masina care sa imi vina in ajutor.dar mai mult din lipsa de timp (pentru ca marind ritmul crestea si rata intepaturilor:)) hahahah). altfel, cand am timp chiar imi place sa cos.. ma relaxeaza.

Abia astept sa vad care va soarta sacoului (poate ii faci o prietena catelusului verde;)) )

DulceaMeAcasa spunea... [Raspunde]

eu am masina, dar de cusut cos tot de mana...defecte, deh...salopeta e super ingenioasa si frumoasa...felicitari!
Alexandrrra e grozav daca e un verde patat, asa vei putea face mai multe decoratii/floricele pe el ( deja imi inchipui cateva aranjamente florale pe el :P )

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa ce ma enervezi !!! (asta era vroba unei prietene cand ii suflam ideea si o spuneam prima). de aseara dupa ce am inchis laptopul ma gandeam s aii zic ca poate petele alea fac materiealul si mai interesant:)) hahahahaha.
iti multumesc Oana:p

DulceaMeAcasa spunea... [Raspunde]

:P

Trimiteți un comentariu