duminică, 5 august 2012

Mingea fas fas la "Azi imi plac" pe CDB Mall


Si ca sa incheiem ziua si saptamana frumos - ia uitati ce surpriza frumoasa am primit astazi !!! Daaa - Dodutu' si Mingea Fas Fas se afla in pozitia a treia de pe primul rand din imaginea de mai sus. De cate ori mi se intampla lucruri frumoase, ca acesta, mi se umple sufletul de bucurie:D. Multumim CDB's Mall!! :)
Coincidenta: si Chibi Pink Panther la "Astazi imi plac" se afla tot pe a treia pozitie a primul rand... amuzant nu?:D Hihi. Multumesc mult pentru surpriza!! Si eu si Dodo ne-am bucurat mult!!! 
Va dorim o saptamana cel puti la fel de frumoasa ca aceasta care .. se incheie in cateva ore!!

2 comments :

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

oooo, mingea fas-fas...dragul Dodo...frumoasa surpriza

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa
ai vazut dragul de el?:D

Trimiteți un comentariu