duminică, 5 august 2012

O bratara cu... urechi!!

http://copilarim.blogspot.ro/p/concursuri.htmlBuna!!!
Am descoperit acum cateva zile cand descarcam fotografii de pe aparatul foto pozele cu bratara cu urechi de iepuras pe care am lucrat-o special pentru Kadia - este premiul pe care l-a castigat la acest concurs: Iepurasul Copilarim. Si pentru ca ne apropiem cu pasi repezi de articolul 1500 si ma gandeam ca ar fi dragut sa il sarbatorim cu un nou concurs.... am zis sa va scriu si despre bratara :D. Intre timp ea a ajuns la Kadia spre marea mea bucurie (mereu am duble emotii - 1 daca ajunge pachetelul cu bine si 2 daca place:P) si am avut si placuta surpriza sa o vad in poze de la mare departare:D.
La finalul articolului voi readuce vorba despre viitorul concurs si m-as bucura sa aflu parerea voastra!! Dar pana atunci iata ce bratara haioasa a ales Kadia pentru premiu - o bratara cu trei perechi de urechiuse de iepuras (galben, oranj si bleu) !! Acum.. eu ador genul acesta de bijuterii crosetate (am banderolele 3 in 1 pe care incep sa le port cu mare bucurie, mai ales acum ca mi-a crescut parul mai lung... hihihi). Poze:




Revenind la concurs - as vrea sa stiu voi ce v-ati dori ca premiu?(dupa cum vedeti incerc sa tin cont cat pot de mult de ce va face placere > deja am reusit sa bifez cateva din dorintele scrise la concursul precedent:P) Imi puteti scrie aici, la comentarii, sau pe mail. Oricum ar fi eu deja va multumesc:P!!

2 comments :

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

frumoasa bratara, felicitari Kadia. Si eu tot o bratara mi-as dori, una originala.

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa ooo e bine de stiut. :D detalii?

Trimiteți un comentariu