joi, 16 august 2012

T: "Pietre de vacanta" :D


Sunt superbe nu-i asa?:D Florentina a acceptat sa faca un tutorial special pentru Revista Atelierul - tutorial pe care il veti putea citi aici: Tutorial: “Pietre de… vacanţă”. Asa ca, daca vreti sa aflati cum puteti decora cu servetelul pietre - nu ratati articolul. Trebuie sa recunosc ca eu abia astept sa vina Rha a mea ( a zis sa treaca sa salute in fuga marea anul asta). Vreau sa o trimit sa vada cum e cu Tempera :)). Da, am si eu cobaiul meu. Haha. 
Pana atunci ma bucur de amintirile frumoase de la FlorentinaMiercurea fara cuvinte "Mare, racoare si nasturi" si de acest tutorial superb.


4 comments :

KaBea spunea... [Raspunde]

Ce frumoase sunt,parca imi faceti "pofta" de mesterit cate ceva!Va imbratisez cu drag ! :*

copilarim spunea... [Raspunde]

@KaBea asa am zis si eu cand mi-a trimis Florentina pozele :D

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

niste frumuseti...abia ce m-am intors ca mi-era un dor de voi!!!!

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa si noua iti dai seama:D
bine ai revenit!!!

Trimiteți un comentariu