joi, 9 august 2012

Vacanta de vara... acum 19 ani

In 1993 .... nici nu mai stiu exact cand am gasit margelute la mama.. muuuult mai devreme in orice caz, caci stateam la Buni, intr-un cartier linistit si frumos. Dar in 1993, in vacanta petrecuta la bunici peste munte, am desenat pe un caiet cumparat de Maia cu drag cateva imagini:
 Un scranciob pe care il vazusem in drum spre bunici si la care imi ramasese gandul... :)). Mi-am facut si o bancuta la umbra unui copac si.. bineinteles o cutie postala ca sa pot scrie celor dragi=)).
Apoi am desenat pentru Tati casa - nu-mi amintesc decat vag, dar parca am iesit ca un pictor adevarat afara din curte, cu scaunelul si ustensilele si mi-am asezat tabara dincolo de pod... pana in ulita ca sa pot face acest desen:P.
Si o "fotografie" desenata: tati, mami, rha si eu, cu spatele - pentru ca eu ii desenam... in gradina... la umbra si racoare.

6 comments :

Alexandrrra spunea... [Raspunde]

Ce frumooos!! Imi place cum ai desenat casuta, dar mai ales cum te-ai desenat pe tine... desenand. Ce viziune originala, mai ales pentru un copil! :D

copilarim spunea... [Raspunde]

@Alexandrrra Era o adevarata provocare:). Mai ales ca mi-a facut si mami doua schite de m-a demontat din doua lini si cateva punctulete:)). Dar eu m-am straduit pe acolo. Poate le voi scana si pe ale ei..si neaparat desenele lui Ra;))!!
Da.. ai vazut? m-am desenat si pe mine:)) Hahahaha
Ma bucur ca iti plac. Asa rau imi pare ca nu am desenele mai vechi... unele erau chiar foarte frumoase. Unul l-am facut eu cadou.. :). Colegului de banca. Era un inorog si era superb.

Alexandrrra spunea... [Raspunde]

cine? colegul? :))

copilarim spunea... [Raspunde]

Da...si el:)))!! Ce m-am amuzat dupa ce am scris. Am lasat asa (de fapt el era leu.. dar asta e alta mancare de peste ca sa stam in acelasi registru).

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

:))) fain comentariul!!!! si desenele, bineinteles

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa ;)) - vorba aia .. "pe la 13 ani...."

Trimiteți un comentariu