joi, 20 septembrie 2012

Intamplarile misterioase continua...


Va povesteam joia trecuta ca in timp ce ma pregateam sa lucrez ceva pentru Revista Atelierul s-au intamplat lucruri ciudate. Am reusit sa rezolv misterul celor trei ghinde de fetru lipite si va provocam sa realizati si voi astfel de decoratiuni si sa ne arati si noua ce ati facut. Asta ca sa gasim mai repede rezolvarea enigmei principale: copacul desfrunzit timpuriu .. aparut din senin pe coala mea de hartie. 
Astazi am gasit un nou indiciu: o ghinda de fetru cusuta si decorata!!! Asa-i ca este frumoasa? Am realizat si tutorialul: Tutorial: “Pe urmele ghindelor (II)… cu ac şi aţă ”.

Daca realizati si voi astfel de ghinde va astept sa ni le aratati aici:  Voi Copilariti . Puteti trimite fotografii si pe adresa de mail a Revistei (o gasiti in articol).

4 comments :

Miruniky spunea... [Raspunde]

Draguta ghinda:)Ai un Blog Award de la mine uite aici http://jurnalulmagic.blogspot.ro/2012/09/liebster-blog-award.html

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

aaaa...inca un mister, o ghinda superba ( cred ca incerc si eu, de data asta)si...aha, am inteles...in revista e de cautat :P

copilarim spunea... [Raspunde]

@Miruniky Merci mult:D

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa abia astept sa vad ce vei face ;))

Trimiteți un comentariu