joi, 13 septembrie 2012

Tutoriale si intamplari misterioase in Revista Atelierul

Nu o sa va vina sa credeti prin ce intamplari am trecut de curand in timp ce pregateam articolul pentru revista!! Mai intai am dat peste un copac desfrunzit care a aparut de nicaieri pe una din colile mele albe, apoi, nici nu am apucat bine sa ii fac o poza ca.... pe ramurile lui am gasit agatate niste ghinde!!! Asta poate si unde ma intrebam eu... cum de este pomul asta desfrunzit asa de timpuriu... ca abia a inceput toamna.. Hmmm sau poate cineva le-a pierdut in graba!!
Am deslusit deja primul mister - ghindele sunt clar facute de cineva, din fetru. Si daca nu ma credeti, va trebui sa cititi mai multe aici: Tutorial: “Pe urmele ghindelor (I)… cu lipici”, sa urmati pasii din tutorial si sa va convingeti. Apoi, puteti trimite pe adresa revistei (o gasiti in articol) creatiile voastre in care ati folosit astfel de ghinde, sau le puteti inscrie aici pe blog in rubrica: Voi Copilariti?
Asa poate ne vom da seama despre persoana misterioasa si unde au disparut frunzele si ghindele mai ales. Hmmm. Unde credeti ca vom gasi urmatorul indiciu... eu am asa o banuiala...:D. Abia astept sa dezleg urmatorul mister!!!

4 comments :

catalina stanescu spunea... [Raspunde]

un joc frumos!:)

copilarim spunea... [Raspunde]

@elena stanescu Ma bucur ca iti place:)!!

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

Mare mister! Oare o fii ceea ce gandesc eu? Hmmmm...merg sa citesc articolul in revista Atelierul, poate gasesc acolo raspuns :D

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa Tu ai vazut deja unde le-am folosit;))

Trimiteți un comentariu