marți, 25 septembrie 2012

Verde ingeras

 Buna:)!!!

Am tot stat si m-am gandit la tema de luna aceasta de pe arta si creativitate: "Arta Sacra". Am cochetat cu pictura, nu zic nu... e un vis al meu de mult sa incerc sa pictez o icoana. Dar nu a fost momentul..:). Apoi am vrut sa fac o cruciulita, dar nu aveam toate materialele... si cum lucram pentru cineva drag o papusica mica am zis... dar daca fac un ingeras?:P

Asa ca, iata ce am facut pe aceasta tema. Il voi oferi cadou unei persoane deosebite, calde si.. care ne incanta cu povesti minunate. S-a intamplat ca pana si culoarea pe care am ales-o pentru rochita sa se potriveasca:D. Clar si-a ales singurica o prietena draga caruia sa ii zambeasca si sa ii aduca bucurie in momentele mai grele.

In curand va pleca de la mine... asa ca astazi o voi inscrie in concurs si ma grabesc sa ... prind ceva vreme buna de lucru pe balcon. V-am spus ca sunt in curatenie?:D.... Urati-mi spor.. (mi-e un somn de la soarele de afara ca as dormi "pe unde scurte" ca si copiii mici... deh, nimic neobisnuit.. e toamna:D).
 


10 comments :

AA spunea... [Raspunde]

Vai de mine ce draguta eee!!! Ador ingerasii si ador culoarea verde! O combinatie perfecta, felicitari! Multa bafta la concurs! Te pup.

Alex spunea... [Raspunde]

Mi as dori foarte mult sa stiu cum se fac aceste papusele si nu numai astea sunt o multime de ele !!! Ma poti invata si pe mine detaliat te rog!!! Sa crosetez stiu dar pasii si modelele forme cum le dau forma !!1 Te rog!! Ma poti invata aici sau poti face un tutorial

Alex spunea... [Raspunde]

ma poti invata si pe mine te rog!!!1

copilarim spunea... [Raspunde]

@Adriana Alexandru Ma bucur mult ca iti place:D!!! Si iti multumesc:).

copilarim spunea... [Raspunde]

@Catalin Codret
Buna;), am in lan o serie de tutoriale crosetate, asa ca urmareste-ne in continuare - chiar joi va incepe seria:).
Sper s aiti fie de folos:D!

adriana spunea... [Raspunde]

felicitari, mereu faci lucruri frumoase

copilarim spunea... [Raspunde]

@adriana Iti multumesc mult:)! Imi plac mult ingerasii si din cand in cand tare mi-e drag sa mai fac cate unul:D

Alex spunea... [Raspunde]

Ok multumesc!!!

Angi spunea... [Raspunde]

Rux,multumesc pentru felicitari. Sigur ca mi-ar fi placut sa castige si ingerasul tau....Dar tu ai mai luat premii,eu sunt incepatoare. Sunt cam surprinsa de norocul pe care il am.Pupici

copilarim spunea... [Raspunde]

@AngiDraga mea si eu ma bucur si chiar voiam sa iti atrag atentia, in cazul ca nu ai observat pana acum, ca esti in topul 3 al provocarilor in luna septembrie si te asteptam cu un mail:D. Felicitari!!!
Cat despre concursuri, da ai dreptate, cu fiecare participare castig cate ceva :D. E minunat pentru ca te fac sa te descoperi si sa creezi si sa cunosti oameni frumosi si talentati.

Trimiteți un comentariu