marți, 16 octombrie 2012

Al doilea mini album de.. vara

Buna!

Va mai amintiti de mini albumul foto de VARA ? Ei bine ... dupa ce l-am realizat si l-am inscris ca donatie pe forumul CDB, am primit vizita unor prieteni din strainatate si cum plecau chiar in aceeasi zi l-am oferit Marinei si imediat m-am apucat sa fac inca unul. Numai bine ca exact atunci au adaugat premiul meu la un concurs fulger pe CDB

V-am spus ca mie imi place sa fac lucruri unicat si nu am glumit:). Poate ca la prima vedere albumul pare identic cu celalalt - nu este. :D
Am zis sa vi-l arat si pe acesta. probabil voi mai realiza astfel de mini albume, nu cu aceast model de hartie, pentru ca momentan nu mai am si nu stiu daca imi voi mai lua (adica daca voi mai gasi). 

In plus... e frumos afara.. chiar daca acum s-a mai innorat un pic. Spor la treaba!!
 



6 comments :

ghemulet spunea... [Raspunde]

este foarte draguuut....chiar foarte foarte dragut...are un praf de "personal" in el ;)

copilarim spunea... [Raspunde]

@ghemulet
:D sper sa ii fi placut si castigatoarei:)

Alex spunea... [Raspunde]

te rog sa am ierti dar cand vad ceva la oi veau si eu sa fac deoarece imi place foarte mult!!! si imi vine sa intreb cum ai facut?....Scuze daca te deranjeaza incec sa ma abtin si o sa sciu un comentariu fara intrebare!!!!Asa sunt copii ma intreaba!

copilarim spunea... [Raspunde]

@Catalin Codret nu am facut un tutorial la acest album. Dar gasesti mi se pare in articolul despre primul realizat doua vorbe - e link la inceput.

:)

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

un album fermecator!!!

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa merci Oana:)

Trimiteți un comentariu