luni, 8 octombrie 2012

Artă, poezie pictată, simfonia culorii cu Elena Andrei

Buna!

Astazi va invit sa cititi un alt fel de interviu in Revista Atelierul. M-am gandit sa imbin ideea de expozitie si sa ne incantam privirea cu obiecte pictate extrem de frumos de catre Elena Andrei, un artist foarte sensibil.

Eu sunt sigura ca imi veti da dreptate si ca veti gasi minunate creatiile ei. Si fara vreun pic de subiectivism! Setul verde, din stanga  ("Perceptie vegetala") este unul dintre preferatele mele, mai multe imagini veti gasi citind articolul integral aici:

Ce nu am spus in articol este ca eu o cunosc pe Elena. Nu ne-am mai vazut de ... ohoho.. nici nu mai stiu cand. Cred ca nu as gresi foarte mult spunand chiar 10 ani, pentru ca in ultimii zece, chiar daca ne-om fi zarit a fost in treacat. Si-mi amintesc cu drag de anii copilariei cand ne intalneam pe la onomastici (fiind prietene de familie si ea fiind de varsta surioarei mele, sora ei de varsta mea), sau cand mergeam la dansuri grecesti...:), sau cand ne gaseam in preajma unui pian:D (mai rar insa).

Dar cam atat cu amintirile... va las sa cititi articolul, sa admirati pozele si de ce nu, sa vizitati blogul Elenei pentru a afla mai multe. Sper sa va placa si.. sa avem o saptamana minunata!



Fotografiile publicate în acest articol îi aparţin Elenei Andrei și au fost publicate cu acordul ei.

1 comments :

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

Ooooo...perceptie vegetala...ma duce cu gandul la provocarile verzi: sensibilitate, munca, pasiune, design, armonie...

Trimiteți un comentariu