vineri, 12 octombrie 2012

"Cornul abundentei"

Buna!

Dupa pauza de luna trecuta ne intoarcem si pe Scrapper in Romania cu o noua provocare: #30 Cornul Abundentei.

A fost randul meu sa propun tema si am ales ca imagine inspirationala o parte dintr-un layout al blgului (de anul trecut) - zanele toamnei care aduna recolta bogata de fructe:).

"M-am gandit la "Cornul Abundentei" pentru ca acum, la sfarsitul verii si inceputul toamnei, este timpul recoltelor bogate si al pregatirilor pentru anotimpul rece; iar natura ne ofera un spectacol minunat, ce merita suprins in creatii facute cu drag.
Iata si un desen care sa va inspire - spor la creat:)!"

Am realizat o felicitare "mixed media". Pe coperta este ilustrata o veverita care si-a facut provizii - frunze sa ii tina de cald iarna si un corn ce abunda de ghinde, alune si nuci - o harnicuta, ce mai! O zarim prin gemuletul de la casuta. Iata si cateva imagini:



 cu sortuletul, gata sa adauge o ghinda langa celelalte provizii




Pozele sunt cu si fara blitz - din pacate pe lumina cam chioara de la bec:). Dar eu sper sa va placa si de ce nu, sa participati la provocare:D. 

*In meniul din stanga, pe blog, veti gasi linkurile catre provocarile sau concursurile in curs de desfasurare (pe Copilarim, Provocari Verzi si Scrapper in Romania). Deasemenea puteti verifica si la rubrica din meniul central - concursuri- pentru a vedea care sunt concursurile organizate si/sau spnsorizate de noi:P.

4 comments :

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

Frumooooos...ce veverita dragalasa! Imi place tema, cred ca o sa particip si eu.

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa
:D

Gianina spunea... [Raspunde]

Ce frumoasa e,nu stiu cum de mi-a scapat...
Danteluta ai colorat-o tu?

copilarim spunea... [Raspunde]

@Gianina ma bucur ca iti place! danteluta are si bleu in ea. partea aceea am eliminat-o eu insa pentru acest proiect. Asa este. Mi-a luat-o Ralu mai demult...
:)

Trimiteți un comentariu