vineri, 5 octombrie 2012

Felicitari calatoare pe Provocari Verzi

Buna:)

Stiu ca am promis mai demult ca voi organiza un schimb de felicitari. Iata ca fac acest lucru alaturi de colegele si prietenele mele de la provocari verzi. Ah da, si una dintre fete imi e sora - misteroasa mea Rha care apare destul de rar prin peisaj, dar care se implica in proiecte, chiar si asa.. din umbra:D.

Prima editie a felictarilor calatoare are ca tema " Frunzele Toamnei". Daca doriti sa participati primul lucru pe care trebuie sa il faceti este sa va inscrieti (gasiti toate detaliile in articol aici), dar iata pe scurt care sunt pasii:
1. va inscrieti in colectia inlinkz de la finalul respectivului articol
2. creati
3. trimiteti o fotografie a lucrarii voastre (semnata) pe adresa provocariverzi[@]gmail[.]com pana pe 4 noiembrie la 00:00.

Faceti cunoscut evenimentul pe blog la voi, pe Facebook sau pe mail si ne dati de stire. Nu publicati lucrarea cu care veti participa pana cand se incheie inscrierea in concurs (4 noiembrie). Pe 4 Thea  si Daria, fetitele Oanei, ne vor ajuta sa formam perechi cate 2, perechi care isi vor trimite reciproc felicitarea lucrata.
Tot pe 4 noiembrie doi dintre participanti vor primi cadou in urma extragerii automate de catre broscuta Inlinkz cate o stampila digitala creata de mine si de Oana. 

Vom participa si noi, bineinteles. Pentru nelamuriri ne puteti scrie pe adresa de mail a Provocarilor - am lasat-o mai sus. Si iata ce am creat eu, cu promisiunea ca voi reveni cu mai multe poze, in alt articol:

 

6 comments :

Angi spunea... [Raspunde]

Ma si duc dupa frunze.PUPICI

AlinaS. spunea... [Raspunde]

Hi hi hi ... ce bine ai spus ... sa fie creata inainte de a se face lista ;)). Stii tu ce stii. Foarte frumoasa idee Rux!

copilarim spunea... [Raspunde]

@Angi te asteptam, te asteptam!

copilarim spunea... [Raspunde]

@AlinaS. Bineinteles:). E timp destul... si apoi la final facem o galerie frumoasa si dupa ce admiram galeria, sau in timp ce o admiram aflam si perechile cu ajutorul a 4 manute mici:D

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

A venit si timpul lor Ruuuux!!!!

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa
Din fericire:D

Trimiteți un comentariu