joi, 18 octombrie 2012

Interviu cu Sabina - Fancylicious

Buna!;)

Saptamana aceasta am pregatit in Revista Atelierul un articol cu un artizan tanar si talentat. Sabina are 16 ani si este eleva la liceu. Creatiile sale handmade sunt fancy, realizate cu pasiune si daruire! Sunt vesele si alcatuiesc o gama foarte variata: de la gulerase adorabile din material, la creatii sofisticate cu pene, sau incercari (reusite!!) eco - un set cu boabe de fasole mari patate, absolut fabulos:D.

Am stat putin de vorba prin intermediul unui interviu si va invit sa il cititi si voi integral in revista:

Ma bucur ca am avut ocazia sa o intalnesc, fie si virtual pe Sabina si ii multumesc pentru interviu. Si.. ii urez mult spor la creat!!:D


Vă invit să îi vizitați blogul  aici: Fancylicious.
Fotografiile publicate în acest articol aparțin Sabinei și au fost publicate cu acordul ei.

3 comments :

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

Am citit articolul si sunt inca sub influenta emotiilor...

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa Frumos exemplu, asa-i?:)

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

imi dau seama la cate am renuntat, cand putea fi totul atat de simplu :p

Trimiteți un comentariu