duminică, 7 octombrie 2012

Mici comori;)

CDB's Cats & Dogs Treasury
Buna:)!
Ati ce zi frumoasa este afara!!!
In plimbarea mea de dimineata, cu Dodo, am vazut o gramada de frunze superbe, floricele si  plante decorative (erau unele care seamana cu merisoarele si alte cam ca si catina). Toate, numai bune de folosit in tema actuala a provocarilor verzi(Nunta), sau ca inspiratie pentru schimbul de felicitari calatoare "Frunzele Toamnei".
Si, dupa ce ieri am fost rasfata in Play with me! - the treasury :), vestile bune nu se opresc aici!. Ghiozdanelul lui Dodo, cel de aici, nu numai ca a facut azi o plimbare pe afara (un adevarat succes, lui ii place, poate sa isi duca singurel pungutele pentru stiti voi ce, pentru ca, nu-i asa, trebuie sa ii respectam pe ceilalti si sa nu facem mizerie!) dar a fost ales si intr-un treasury pe CDB's :D. Si nu numai ghiozdanelul! Ci si hainuta si sapcuta (cu ele, abia asteptam anotimpul rece - hihihi.), dar si Patrocle. Ce mai, am avut o saptamana MINUNATA!! Ma bucur sa pot imparti cu voi momente ca acestea.

Stiu ca v-am promis ieri sa revin si cu fotografiile cutiutei pentru Buni. Cutia e gata, mai am insa sa o decorez si .. am eu o idee pe care vreau sa o aplic.. Asa ca mai dureaza putin:D.
Ne vedem luni cu un articol taaaaare frumos :D - va invit la o expozitie virtuala, o sa va placa si vom incepe saptamana intr-o nota colorata:D,

2 comments :

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

Dodo e vedeta pe CDB's ...sa recunosatem :D...multumesc pentru bucuriile pe care ni le trimiti!...sa vedem cutiutaaaaa! ( desi te cred pe cuvant :P)

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa Daaaa... o sa inceapa sa dea autografe cat de curand.. hihi

Trimiteți un comentariu