vineri, 19 octombrie 2012

My Teto

 Buna:)

Va primiteam acum cateva zile (  Miercurea fara cuvinte " Dodo si Teto " ) sa va povestesc despre Teto
Ei bine, Teto este cel mai bun prieten al Nausicaai din Valea Vanturilor. Este un pui de vulpe veverita adorabil!!.
L-am lucrat din fetru (tot, si ca veni vorba La multi ani Creashop !!! :D) dupa un tipar propriu, realizat in urma multor desene si studii ale personajului cu pricina:). Am cusut aproximativ 12 ore in continuu... Si la final nu imi venea sa cred ca e in fata mea. Tiparul a tot suferit modificari pe parcursul lucrului. Teto a venit oficial "pe lume" intr-o noapte de vineri spre sambata pe la ora 4... (deci patru dimineata ca sa fim intelesi). Pur si simplu nu am putut lasa lucrul din mana pana nu a fost gata.





In fotografii se afla alaturi de Nausicaa (Nausicaa pentru Rux) pictata de Rha  a mea (pictata in ulei pe panza:D, special pentru mine, prima pictura de acest gen). L-am realizat fiind inspirata de tema Bestiarum  origanizar pe CDB si puteti gasi inscrierea in concurs in pravalia Copilarim  aici:  TETO.



Si textul de participare care insoteste poza:

Aceasta creatie este realizata pentru concursul care se desfasoara pe forum pe tema Bestiarum.
"Teto"
- personajul pe care l-am realizat din fetru, dupa tipar propriu, il intruchipeaza pe Teto, un pui de vulpe-veverita, cel mai bun prieten al Nausicaai.
Nausicaa Vaii Vantului este un film de animatie care practic a pus bazele Studioului Ghibli, recunoscut in Japonia si in intreaga lume pentru creatiile deosebite din punct de vedere grafic, al subiectelor abordate si al atentiei pentru detalii, animatie cu suflet. Povestea are un profund mesaj ecologist - trage semnale de alarma asupra felului in care traim, asupra relatiei omului cu natura. A aparut in 1984 si a obtinut numeroase premii importante. Mai multe despre film puteti citi aici. Exista deasemenea un manga (benzi desenate) si coloana sonora care este superba - concertele pe muzica filmelor produse de studiou fiind celebre.
Teto este un pui de vulpe-veverita, dupa cum spuneam. El devine cel mai bun si devotat prieten al printesei Vaii Vanturilor - Nausicaa. Actiunea filmului se petrece dupa 1000 de ani de la razboiul care a ars pur si simplu planeta. Junglele toxice, de fapt paduri unde se filtreaza apa otravita, sunt pazite de insecte uriase, aerul fiind otravit. Teto este curajos, inteligent, scapa in mod miraculos de pericolele junglei toxice si nu o paraseste niciun moment pe Nausicaa. In finalul filmului este asemanat cu pasarea maiastra de pe umarul salvatorului pamantului - personaje tesute pe o panza veche, un fel de legenda in care oamenii credeau si sperau ca, odata implinita, le va schimba viata in bine.
Lucrarea mea are aroximativ 12cm inaltime (15 cu urechile, 20 daca masuram si coada), peste 20 cm lungime. Este lucrata din fetru, fir de bumbac pentru brodat, umplutura din bumbac. Nu este o jucarie, este o piesa de colectie.
* Tabloul de pe fundal este pictat in ulei de catre sora mea. Nu este disponibil.

4 comments :

Angi spunea... [Raspunde]

Copilasul (Nausicaa) este resit foarte bine Ochii sunt exact cum ii fac japonezii.De Teto ce sa spun... E simpatic foc,mai ales din fata..Pupici si pentru ei

copilarim spunea... [Raspunde]

@Angi
Ma bucur ca iti plac Angi! Daca ai timp, uitat-te la film (il gasesti pe blog) noi l-am vazut si revazut... hmm am pierdut sirul. Si acum daca as avea timp m-as uita la el. E minunat!

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

oooo...un noi pui la orizont...un pui drag :D

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa soon ... sooon:D

Trimiteți un comentariu