vineri, 16 noiembrie 2012

CDB: Swap, Premiu, Pravalie!

Swap de Craciun - Clubul Designerilor de Bijuterii
Ei bine da! CDB organizeaza anul acesta primul swap si nu puteam sa nu particip, ca doar in club m-am simtit de la inceput ca acasa:)! Voi avea un mic maraton de facut - vorbea aceea busy beee:P- dar cu siguranta va fi placut si ma bucur sa pot face cuiva o surpriza (sper eu placuta). M-am inscris deja si puteti face si voi acelasi lucru accesand linkul de sub poza de mai sus, sau direct pe contul de facebook al cdb. Inscrierile se fac pana pe 30 noiembrie si pe 2 decembrie vom primi mail cu numele, preferintele si adresa celui caruia ii vom trimite dar. Nu uitati cand va inscrieti sa spuneti ce va place (si ce nu)! Adresa si numele le veti trimite pe mail aici: sweet_sylvel_m@yahoo.com 


Vi-l mai amintiti pe Teto? Ei bine in poza de mai sus este alaturi de una dintre schitele facute in timpul lucrului cand incercam sa fac tiparul :D. Mie imi place ca se vad mai bine parca detaliile la picioare si faptul ca Teto isi poate schimba pozitia corpului datorita modului in care am construit membrele. Voiam sa spun ca Teto e castigatorul concursului BESTIARUM organizat pe CDB. Multumim mult de tot, atat eu cat si Teto:)

Am primit un premiu handmade tare, tare frumos de la Camelia Handmade: o bratara cu maci (sa imi aminteasca de vara si de campurile cu maci) si o narcisa modelata de purtat la piept (tot imi place mie Sandy Belle). Multumesc mult pentru premiu si sunt foarte fericita ca a placut creatia mea. Am pregatit si eu o tema, pentru cand va veni vremea:D.

Saptamana trecuta am mai avut o bucurie:) Mi-am vazut pravalia la "recomandari" :). Si va invit cu aceasta ocazie in mall-ul CDB. Sa sustinem lucrul de mana si sa ne bucuram ochii si sufletul cu creatii superbe!

Visit me!:P

2 comments :

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

asa multe vesti bune!!!!felicitari!

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa vestile sa fie doar bune pentru toti :*!

Trimiteți un comentariu