vineri, 23 noiembrie 2012

Sapcuta de iarna



Ce pot face doua maini dibace? O sapcuta de iarna pentru un catelus drag care tocmai a implinit 10 ani de cand ne este alaturi si ne bucura zi de zi. Intrebarea care a inceput postarea este de fapt titlul concursului organizat de Pitici dar Voinici, iar cerinta era sa facem un proiect legat de animalutul preferat. Ei, dragii mei, pe 21 noi am avut sarbatoare (nu ca nu am avea in fiecare zi, intre noi fie vorba). Asa ca i-am facut sarbatoritului o sapcuta de iarna crosetata. 

Este a...5a sapcuta pe care o fac pentru Dodo (nu are doua la fel), de fapt a 6a pentru ca are si una de blug din 2007:P. Imi place foarte mult sa ii fac sapcute crosetate - lui ii sunt utile (da, chiar ii sunt), iar eu pot sa ma joc cu croseta, sa inventez si sa privesc cu entuziasm rezultatul, pentru ca, atunci cand vine vorba de sapcutele lui Dodo, nu am cum gresi:)). 


Povestea incepe simplu.. si se croseteaza de la sine, in timp ce dumnealui la inceput ar vrea sa se alinte, iar apoi, cand vede ca este rost de ceva crosetat pentru el, devine serios si participa activ... la probe:)). Iar la final pozeaza. Cred ca este momentul preferat :).




Am folosit fire "mostenite" din ghemurile bunicii :D. Alb si un verde spre albastru. Si unul rosu pe care il am de la un proiect mai vechi. Nasturii sunt primiti cadou de la Florentina, iar margelutele de lemn sunt printre primele mele achizitii in materie de materiale pentru margelit:D.

8 comments :

Anonim spunea... [Raspunde]

ce frumos si haios e Dodo!
sapcuta ii vine de minune!
bafta la concurs!

copilarim spunea... [Raspunde]

@piticidarvoinici Multumim frumos!! Si lui ii place mult:D Mai ales pe vremea asta!

Simona spunea... [Raspunde]

Foarte frumos!!!Imi place mult de tot!Bafta la concurs!

copilarim spunea... [Raspunde]

@Simona Multumim frumos:)!!

ghemulet spunea... [Raspunde]

asta este sepcuta magicaaaa????vai cat am asteptat-o este asa draguta si ce bine ii sade lui Dodo....este un scump si ii va tine de cald cu siguranta...i-ai facut-o pe bleu ca sa nu il pierzi iarna prin zapada? :D

copilarim spunea... [Raspunde]

@ghemulet Daaaa!! Trebuia sa fie verde, dar nu am gasit prin ghemuri verde-verde si am lucrat cu unul care este un verde spre albastru. Poate reusesc la iarna cand o fi zapada sa ii fac o poza mai fidela culorii. hihi.
Sa stii ca ii prinde bine prin zapada - are obiceiul sa intre cu totul si cand iese nu se mai vede nimic:)) Si apoi face bulgari pe blana. Haha

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

hi hi hi...Dodo fotomodel are sapcuta <3

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa domnul Alint:D

Trimiteți un comentariu