luni, 12 noiembrie 2012

Sunt pe Aleea Artistilor Handmade

Aleea Artistilor Handmade
Saptamana aceasta a inceput cat se poate de frumos! Cum stateam eu si voluntariam pe taramul pozelor, intr-o mica pauza, am verificat readerul - sa vad poate nu sunt singura in miez de noapte, sau "dimineata devreme" la datorie. SURPRIZA! S-a deschis Alea Artistilor Handmade din CreaShop! Oana (CreaShop)  a avut o idee tare frumoasa - a creat un spatiu in care artistii clienti ai magazinului au ocazia sa isi expuna creatiile si astfel sa arate cate lucruri minunate se pot crea din materialele pe care le gasiti in magazin, sau le puteti comanda din catalog. Am acceptat cu mare bucurie aceasta invitatie onoranta! Eu am avut doar experiente pozitive legate de Creashop - tot ce am achizitionat este de calitate si un mare plus (fooooarte important) pachetele pe care le primesc sunt de fiecare data atent pregatite si fara miros de tutun, detergent si orice altceva in afara de materialele respective. Eu personal apreciez foarte mult acest aspect. Iar Oana face tot posibilul sa fim cu totii o familie unita de creatori - sa ne ajutam sa crestem frumos si sa avem materia prima necesara. Va invit sa vizitati aleea. Iata si locusorul meu de pe alee, cu multe flori (apreciez si faptul ca Oana a creat prezentari personalizate pentru fiecare creator si eu ador floricelele alese pentru a inrama creatiile mele:D - multumesc!):

Rux pe Aleea Artistilor Handmade in CreaShop

2 comments :

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

ma bucur ca Oana ( creahobby crafts) s-a gandit la o alee pentru artistii handmade...am trecut sa vad si "steaua" ta :D...e minunata!

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa si eu te-am vizitat cu mare drag:) Este o alee frumoasa!

Trimiteți un comentariu