miercuri, 14 noiembrie 2012

Tegola "Fluturasul violet"

Ei da:)! Afara ploua si toamna este spre sfarsite si eu pictez gradina cu fluture:D. Aceasta este prima mea tegola decorata (am primit-o de la Adriana si de mult voiam sa o decorez, dar abia ieri am primit lipici de orez - cadou de la Buni:P). Mie imi place tare mult cum a iesit, chiar daca nu este decoupage ca la carte:D. 
Fluturasul meu mov, special ''Pentru concursul de arta si creativitate''.Multumesc:)!!

ps: poza din stanga este fara blit, cea din dreapta cu blit:P

10 comments :

KaBea spunea... [Raspunde]

:)) astazi am facut-o si eu, adica tegola.Mai incolo ai sa vezi,fii cu ochii pe noi ! :))
Foarte frumoasa ! :*

Alex spunea... [Raspunde]

mi am comandat si eu tegole dar am vazut ca nu mai am timp sa ma inscriu !!!
Dar cand o sa imi vina de la posta o sa le decorez pt concursul de craiun

copilarim spunea... [Raspunde]

@KaBea :D ia sa vedem - abia astept!!
eu mai am una. am programat-o la 8;))

copilarim spunea... [Raspunde]

@Catalin Codret
Foarte bine faci!! :D Sunt foarte faine sa stii!:)

Gianina spunea... [Raspunde]

Haaa,ce frumos!Tu astepti vara,asa-i?hi,hi.

copilarim spunea... [Raspunde]

@Gianina abia astept iarna draga mea:). Dar nu am putut sa nu fac si cu fluturas:D

ghemulet spunea... [Raspunde]

Vai cate ste de dragutaaaaaaa

copilarim spunea... [Raspunde]

@ghemulet :D ma bucur mult ca iti place!

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

distractie la maxim acolo la tine...foarte frumos, mi-aminteste de clipele minunate de asta vara

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa care au trecut exact asa - ca si clipele:D

Trimiteți un comentariu