joi, 22 noiembrie 2012

Zana Padurii

Ei bine, ea este Zana Padurii!! Personajul principal al povestii tutorial inceputa in septembrie si incheiata azi in Revista Atelierul. Va multumesc ca m-ati urmarit si mi-ati fost alaturi:D. A fost o experienta placuta si poate voi mai repeta acest lucru (o poveste tutorial) si alta data. Bineinteles vor mai urma alte tutoriale, interviuri si o multime de surprize, mai ales ca s-a lansat si fratele mai mic al Revistei, site-ul de Events.
Va multumesc pentru feed-back! Nu uitati ca puteti sa va inscrieti creatiile inspirate de ce gasiti pe acest blog in colectia de la Voi Copilariti?, iar daca ati realizat o creatie inspirata din tutorialele aparte in revista puteti trimite fotografiile cu creatiile voastre la adresa rux.tetiu@revista-atelierul.ro şi acestea vor fi publicate ulterior în cadrul articolului original, sub forma unei galerii foto.
Zana padurii are acum si cap, unul frumos, atasat de corp. Are hainute, par si un zambet fermecator si asteapta iarna si sarbatorile. Modelul pe care l-am interpretat ii apartine lui Beth Webber. cu acordul acesteia. Nu poate fi copiat, republicat, distribuit şi folosit în scopuri comerciale. Citiţi mai multe amănunte aici.


Articolul intergral poate fi citit in Revista Atelierul aici: Tutorial: “Zâna Pădurii – amigurumi (III)” :). Si... abia astept parerile voastre:).

8 comments :

AA spunea... [Raspunde]

Vai de mine, este adorabila!!!!!!FELICITARI RUX, ai maini DE AUR!!! Si ce decoruri frumoase ai ales :P

copilarim spunea... [Raspunde]

@Adriana Alexandru Ma bucur mult ca iti place;)). Ai vazut ce decoruri are zana i casuta ei;))?:D hihihihi

catalina stanescu spunea... [Raspunde]

foarte simpatica ,Rux, te apreciez mult pentru rabdarea si pasiunea cu care creezi aceste dragalase personaje!


si de ce se numeste zana padurii?:)

copilarim spunea... [Raspunde]

@elena stanescu iti multumesc mult, draga mea!
Zana este personajul principal al povestii tutorial pe care am spus+o eu in toamna asta, incepand cu septembrie si terminand cu azi in revista. Tutorialele sunt legate intre ele.:)

Angi spunea... [Raspunde]

Ti-a iesit f. frumoasa papusa zana.M-am uitat si eu pe blogul lui Beth Webber .E formidabila Ce poate sa scoata din mainile ei....

copilarim spunea... [Raspunde]

@Angi
Da!! Am avut in sfarsit ocazia sa fac o papusa dupa modelul ei (mai am una mai mica, lucrata cu 2.5mm, adica pe stilul meu:D o sa le fac poze la amandoua odata sa vedeti diferenta:P). Beth Webber este o persoana minunata!

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

cea mai minunata si dragalasa papusica...deja imi e draga...si acum am un motiv in plus sa pun mana pe croseta mea de 4,5 ( sper sa-mi iasa):D

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa de iesit iti iese - va fi mai mare ca a mea:D!!

Trimiteți un comentariu