miercuri, 5 decembrie 2012

C.A. 05 "Voluntar ...si iarna:)"

Buna! Astazi este ziua voluntarilor, stiati :)? La multi ani cu sanatate in care sa facem lucruri frumoase din inima! In orice domeniu faceti voluntariat, aduceti un zambet si schimbati ceva in bine! Faceti acesti lucru din suflet si cu suflet!


Din ianuarie anul acesta, sunt voluntar si la  Revista Atelierul si este minunat. Cu fiecare articol pe care il editez (interviu, tutorial, eveniment, poze publicate etc) simt cum pot oferi un moment de bucurie cuiva: celui care gaseste un material interesant, celui care visa sa fie cunoscute lucrarile sale, celui care isi dorea ca ceilalti sa ii aprecieza munca... Pot implini vise, indeplini dorinte si acest lucru imi da putere sa merg mai departe. Pe langa acest lucru fetele dragi mi-au facut o surpriza minunata - o vedeti mai sus! :D Va  multumesc mult Mihaella, Teo si intregii echipe din care fac parte (Anca - editorul meu - you're my hero:D)! 
Cand vine vorba de articole si interviuri pe care le realizez pentru revista imi puteti scrie de acum si pe rux.tetiu@revista-atelierul.ro . Maine am o surpriza minunata de Mos Nicolae in revista (multumesc Adrianei pentru ca datorita ei ne vom bucura impreuna :*)
Nu numai noi, voluntarii din echipa am primit un cadou de sarbatori! Si voua vi s-a pregatit (pe langa articolele pe care le puteti citi zilnic in revista si pe events) un cadou minunat!

Citeste articolul in Revista Atelierul
Revista Atelierul propune “203 idei de cadouri si decoratiuni pentru Craciun”

Anul acesta, ca si pana acum vrem un Craciun handmade. Vrem sa ne bucuram de perioada de advent, sa ne inspiram pentru sarbatori, sa pregatim cadouri pentru cei dragi, sa realizam decoratiuni cu suflet cu care ne vom decora casuta, sa ne cream un univers al nostru in care il asteptam cuminti pe Mos Craciun, in care credem in minuni, in fapte bune si oameni frumosi si in care ii invitam alaturi de noi pe toti dragi noua.
Astfel, am adunat pentru tine 203 idei de cadouri, decoratiuni si proiecte frumoase, printre care sigur vei gasi un cadou pentru fiecare, cel putin un proiect pe care nu vei rezista sa nu il incerci si multa, multa inspiratie pentru sarbatori.
Te invitam sa rasfoiesti ghidul nostru cu drag, sa creezi cu drag si sa daruiesti bucuros!

2 comments :

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

la multi ani, draga mea si multe felicitari <3

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa iti multumesc din suflet:)

Trimiteți un comentariu