luni, 10 decembrie 2012

Colind "Cand fost-a prunc micut Isus "

Buna!
In seara aceasta ascultam un colind cantat de Stefan Hrusca! Voi mai colindati? Eu tare imi doresc anul acesta sa colind cu Ralu putin - macar pe cei din casa...:D Si poate imi aduce Mos Craciun un microfon (vise la unul de multa vreme.. un Shure daca se poate - ah. da stiu... nici nu am pretentii:P) Pana atunci ne descurcam cu ce avem:).
Puteti reasculta alte colinde selectate de noi vizitand urmatoarele pagini, sau accesand categoria colinde:

- 2010 - Colinde pe copilarim




Versuri:

Cand fost-a prunc micut Isus
In gradinita el si-a pus
Un trandafir cu gand curat
Sa poarta flori incununat
Un trandafir cu gand curat
Sa poarta flori incununat
Cand trandafirul inflorea
Aiude prunci se napusteau
Asupra trandafirilor,
Rupand de zor podoaba lor
Asupra trandafirilor,
Rupand de zor podoaba lor.
Mai vrei sa porti cununa, vrei,
Strigara ceata de iudei
Si in loc de trandafir curat
Cu spine l-au ïncoronat.

Versuri de la

2 comments :

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

sa-ti aduca Mosul ce iti doresti...eu nu pot asculta colindul, poate e de la mine, dar o sa-l caut sa-l ascult.

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa conexiunea e de vina:)!

Trimiteți un comentariu