sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Concurs: "Impodobim Bradul" - editia a3a

Se apropie!!! Cu pasi repezi, trimitand burnite si stropi de ploaie ca sa ii pregateasca terenul, printre frunzele colorate si asternute pe jos, maturate de vant. Cum cine? IARNA!!! Ei bine, sunt atatea de facut si de pregatit, incat este timpul sa dam startul concursului anual, ajuns la a treia editia "Impodobim bradul!". Si anul acesta va indemnam sa faceti cel putin o decoratiune care sa isi gaseasca locul in bradutul de Craciun. Dar sa nu va mai tinem in suspans!!

Tema: "Impodobim Bradul"

Cerinte: Realizati o decoratiune pentru bradul de Craciun :).

Regulament: Puteti participa cu o singura lucrare *. Aceasta trebuie sa fie noua, realizata pentru acest concurs. 
* Daca sunteti mai multe persoane din aceeasi familie, sau impartiti un blog puteti bineinteles participa fiecare cu cate o lucrare, nu uitati insa cand va inscrieti sa va treceti numele vostru, nu al blogului comun (sau si numele vostru langa cel al proiectului).

Participare: Realizati un articol pe blog (daca aveti) in care sa mentionati ca participati la acest concurs si sa scrieti despre creatia voastra cateva cuvinte.
Inscrieti articolul respectiv in concurs pe aceasta pagina, adaugandu-l cu Add Link in colectia de mai jos. 
Daca nu aveti blog imi puteti scrie pe adresa de mail copilarim[@]gmail[.]com un mail cu subiectul "concurs copilarim", in care sa trimiteti fotografia/fotografiile cu creatia voastra (si textul) si eu va voi adauga in concurs.  

Premii**:
Toti participantii la concurs vor primi cate o diploma de participare, virtuala, creata special pentru acest concurs.
- Un ingeras crosetat de pus in varful bradului, creatie proprie, special realizat pentru acest concurs.
Ingerasa :)

- O cutiuta cu decoratiuni de pom handmade, creatii proprii, special realizate pentru acest concurs.
Cutiuta cu decoratiuni
Cutiuta cu decoratiuni

- O felicitare lucrata manual special pentru concurs, in spiritul sarbatorilor, pe care o puteti pastra, sau darui celor dragi.
"Pune-ti o dorinta!"

**  Fotografiile cu premiile vor fi adaugate si pe aceasta pagina pe masura ce vom scrie despre ele pe blog, pana pe 1 decembrie.

Durata10 noiembrie (10:00) - 5 decembrie (23:59)




Nota: Cand adaugati link-ul in formularul de inscriere, folositi ctrl+v, scriptul care protejeaza blogul va impiedica functia right click/click dreapta. Pentru orice nelamurire sau problema scrieti-ne:)
Nu este obligatoriu sa ne urmariti prin Google Friend Connect sau pe facebook pe pagina Copilarim decat daca doriti. Deasemenea nu este obligatoriu sa scrieti despre concurs si sa il faceti cunoscut, dar ne-am bucura daca ar participa cat mai multa lume :).
Pentru orice nelamuriri sau intrebari, ne puteti scrie pe adresa noastra de mail: copilarim[@]gmail[.]com - va rugam sa scrieti la subiect concurs copilarim.

72 comments :

KaBea spunea... [Raspunde]

Hohohoooooo....deja a inceput ?! :)
Parca mai ieri iti trimiteam!Spor la impodobit !:*

copilarim spunea... [Raspunde]

@KaBea Da draga mea:)!! Anul acesta am zis sa mai adaugam 5 zile in plus:D. Chiar ieri ma uitam ce braduti frumosi am impodobit impreuna in anii trecuti:)!!

AA spunea... [Raspunde]

Foarte frumoasa tema concursului, in mod sigur voi participa si eu :)

copilarim spunea... [Raspunde]

@Adriana Alexandru ma bucur ca iti place:) - este momentul cel mai asteptat peste an:D
te asteptam cu drag:)

Alex spunea... [Raspunde]

cm ai pus imaginea cu stropul de ploaie taman acolo ???
As vea sa mi pun s eu ceva de genul !!
Se poate ??
Si dimensiunile potrivite ???

copilarim spunea... [Raspunde]

@Catalin Codret Imaginea din stanga sus (daca la ea te referi) face parte din grafica realizata pentru aceasta luna. Si grafica este realizata pentru template-ul pe care il folosesc la blog, template-urile variind de la blog, la blog. Acesta este custom made.
:)

Alex spunea... [Raspunde]

da stiu asta dar cum l-ai pus pe blog asa ??

AlinaS. spunea... [Raspunde]

Rux nu am apucat sa iti spun cat de mult imi place imaginea blogului in aceasta luna. Felicitari! Anul acesta mai toata lumea a inceput de pe acum cu decoratiunile si cadourile de Craciun; inclusiv eu pentru ca anul trecut nu am mai avut timp sa fac tot ce mi-am propus, acum sper ;)). Felicitari pentru cea de-a treia editie si abia astept si eu s avad bradutul final impodobit de participanti. Zi frumoasa in continuare!

copilarim spunea... [Raspunde]

@AlinaS. iti multumesc si ma bucur ca iti place :)! si eu abia astept sa vad anul acesta cum va arata bradutul:D. Iti doresc mult spor la lucru sa termini tot ce iti doresti si te astept cu drag:D sau va astept:P!

Anonim spunea... [Raspunde]

Gata, aseara catinca a lucrat si am promovat intr-un nou stil :D http://creahobbycrafts.wordpress.com/2012/11/11/concurs-si-tutorial-deci-e-2-in-1/

copilarim spunea... [Raspunde]

@creahobbycrafts Ai dreptate! E greu sa alegi intre cele doua pentru ca ambele sunt foarte frumoase! Felicitari lui Cati si bafta (aaa apropo sa nu uiti sa il inscrii in colectie:D).
Si mi-au placut mult si tutorialele:D

Angi spunea... [Raspunde]

Voi participa si eeeeeeu!Pupici!

copilarim spunea... [Raspunde]

@Angi

abia asteptam sa vedem ce vei face:D!!

Anonim spunea... [Raspunde]

O intrebare- decoratiunea o pot face si eu, nu neaparat copilul din dotare, nu?

copilarim spunea... [Raspunde]

@caietpentrucasamea Desigur:)!

Lacramioara spunea... [Raspunde]

Scuza-ma, nu stiu ce s-a intamplat prima inscriere nu-mi arata pagina - poti s-o stergi?

copilarim spunea... [Raspunde]

@Lacramioara Da, sigur ca da:). O voi sterge imediat! bafta:D si bun venit!

Anonim spunea... [Raspunde]

buna ziua.am trimis si eu un mail cu creatia :).nu avem blog...Multumim pt sansa

violeta argatu

Anonim spunea... [Raspunde]

Felicitari tuturo pt lucrarile realizate! FFF ingenioase :)

copilarim spunea... [Raspunde]

@violeta Argatu Bine ati venit!! V-am inscris cu drag creatia - ne plac mult de tot ornamentele si va tinem pumnii:)!

Anonim spunea... [Raspunde]

multumim fff mult. ne bucuram ca va plac ornamentele si asteptam cu nerabdare si noi alti participanti,alte idei...felicitari pt concursul organizat. :)

copilarim spunea... [Raspunde]

@violeta Argatu bafta multa:). ne bucuram ca va place!!

anca spunea... [Raspunde]

Participam si noi cu o steluta:)

Teodora Irimia - Artadar spunea... [Raspunde]

si eu, c-o galetusa plina cu praline :)

copilarim spunea... [Raspunde]

@anca
Bun venit dragii stelute care ne canta si incanta:)!! bafta :) si multumim pentru participare:D

copilarim spunea... [Raspunde]

@Teodora Irimia - Artadar Sunt superbe!! A darui este minunat, a te darui in creatie este sublim!! Multumim ca ni te-ai alaturat!! :)
si bafta, bineinteles:D

Anonim spunea... [Raspunde]

Gata, am pus si eu linkul de participare :-)

copilarim spunea... [Raspunde]

@laurafrunza.com multumim pentru participare:D! Au iesit extrem de frumoase decoratiunile din piese de puzzle:D!! bafta:)

Simona spunea... [Raspunde]

Ne-am inscris si noi!

http://gradinitafluturasilortalentati.wordpress.com/2012/11/21/mandala-de-craciun-handmade/

copilarim spunea... [Raspunde]

@Simona Va tinem pumnii si va multumim! Bafta fluturasului:)!!

Angi spunea... [Raspunde]

Rux,M-am chinuit astazi sa trimit ornamentul meu la concurs si nu am reusit Imi apare ca nu mai am spatiu gratuit de stocare poze in albumul Picasa si de acum trebuie sa platesc.Sa vedem maine ce fac.Ca nu ma pricep.M-am uitat in Picasa si mi-au stocat toate prostiile .Aici am sa trimit prin mail,ca asa se poate.Nici pe blog nu pot sa pun poze .Pupici.

copilarim spunea... [Raspunde]

@Angi
e posibil sa fii folosit tot spatiul de pe picasa. Iti poti crea un cont pe photobucket.com si sa incarci fotografiile acolo dupa care sa le introduci in articolele tale folosind codul de acolo. Nu este greu. Daca ai nevoie de ajutor scrie-mi pe mail.
Cu drag,
rux

ps: imi poti trimite pe mail creatiile desigur:D

Angi spunea... [Raspunde]

Rux,am postat pe blogul meu poza copiata de pe mail ,Nu m-a lasat s-o pun pe add link .Apare o fereastra Mesaj from webpage "Iti multumesc ca nu copiezi" Se considera ca am copiat de undeva poza?

DulceaMeAcasa spunea... [Raspunde]

Buna dragele mele....gasiti loc si pentru globuletul meu?

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa Mai intrebi?:D Sigur ca da:D. te asteptam;))

viorical spunea... [Raspunde]

Participam si noi. Multumim. Am trimis mail, ca nu avem blog.

copilarim spunea... [Raspunde]

@viorical bun venit Viorica! V-am inscris in concurs si va dorim bafta:)!!

Carmen spunea... [Raspunde]

m-am alaturat si eucu un globulet scoica, desi sunt la a doua lucrare, asadar o incepatoare...sper sa va placa

ghemulet spunea... [Raspunde]

am pregatit si eu ceva si voi veni cat de curand...mai trebuie apretate...Te pup!

copilarim spunea... [Raspunde]

@ghemulet Te asteptam cu drag:D!!

copilarim spunea... [Raspunde]

@CarmenBun venit!!! Foarte fain ti-a iesit scoica:D! Felicitari:)! iti multumim ca ni te-ai alaturat si iti dorim bafta!

Atelierele Anei spunea... [Raspunde]

Nu pot sa nu recunosc ca sunt la inceput de drum in ceea ce priveste lucrul de mana. Dar in acelasi timp sunt foarte atrasa de tot ceea ce se poate realiza din tot felul de materiale. Voi participa la concurs cu un ornament de Craciun, si anume un bradut realizat din snur suitas verde si argintiu impreuna cu margele de nisip albe, care poate fi utilizat ca ornament de brad, decorativ sau magnet.
http://handmadebyiri.blogspot.ro/2012/11/ornament-brad-magnet.html

copilarim spunea... [Raspunde]

@Ana Dascalu Buna:) Este foarte frumos ornamentul!!! Felicitari:)
Te rugam sa citesti regulamentul si, dupa ce bifezi cerintele, sa adaugi linkul in formularul de inscriere:). Daca sunt nelamuriri te asteptam cu drag pe mail:)

Paula spunea... [Raspunde]

Uraa, am ajuns la pom...:) Am avut emotii ca nu finalizez proiectul in timp util...

copilarim spunea... [Raspunde]

@Paula :D ce bine si ce frumos a iesit!!!:D Bafta:D

ghemulet spunea... [Raspunde]

Am venit :D

copilarim spunea... [Raspunde]

@ghemulet stii e un cantec si incepe chiar asa :
"Te asteptam bine-ai venit:D".
bafta multa:D!!

copilarim spunea... [Raspunde]

@Angi
Ma bucur ca s-a rezolvat:D

Unknown spunea... [Raspunde]

pt k am fost provocata de o prietena am facut si eu o decoratiune pt craciun de pe net dar adaptata la gusturile mele:)sper k am trimis bn link ul:))succes

copilarim spunea... [Raspunde]

@Daniela Zahan Linkul este bine :) Am sa te rog sa specifici faptul ca participi cu ornamentul la concurs (sa adaugi la descriere, sub poza:P). Bafta!

emella ivan spunea... [Raspunde]

Participam si noi cu pinguinii veseli! Multumim ca ne gazduiti in bradutul dumneavoastra! Mult succes tuturor!
(Emella Navi)

Veronica spunea... [Raspunde]

Rux, ai un blog minunat :) un loc magic :)
Particip si eu la minunatul tau concurs ...pe ultima suta de metri...nus cum se face ca la tine ajung greu.
Bafta tuturor!!!

copilarim spunea... [Raspunde]

@emella ivan
ii iubim pe pinguini!!:D

copilarim spunea... [Raspunde]

@Veronica stii ca te asteptam?:D ce ma bucur ca ai ajuns :D
iti multumesc pentru participare:D bafta!!

AlinaS. spunea... [Raspunde]

Done si noi ;)). pupi

copilarim spunea... [Raspunde]

@AlinaS.bine ati ajuns! bafta:)

Geta spunea... [Raspunde]

Buna Rux, am trimis si eu o decoratiune pentru bradutz, nu stiu de ce linkul catre blogul tau nu functioneaza si nici invers ?!

copilarim spunea... [Raspunde]

@Geta
Da, le-am vazut sunt foarte dragute!!
Din lista in care t-ai inscris am ajuns fara probleme la tine:D
bafta:)

Geta spunea... [Raspunde]

Da, am verificat inca o data si vad ca din lista de aici se ajunge bine la mine dar linkul meu catre blogul tau nu functioneaza,de ce oare ?

copilarim spunea... [Raspunde]

@Geta sa stii ca uneori se mai intampla. deschide articolul in editor, selecteaza textul - iti apare change link sau ceva de genul si adauga din nou linkul. :P
apoi ii dai update si gata:)

Geta spunea... [Raspunde]

Multumesc frumos, am mai cotrobait pe acolo ca n-aveam stare si am rezolvat.

copilarim spunea... [Raspunde]

@Geta
ce bine:)

AlinaS. spunea... [Raspunde]

Hai ma, nu-mi vine sa cred! Am ramas masca la vazul mailului! A venit Mosu'!

Lacramioara spunea... [Raspunde]

Nu ma asteptam sa fiu printre castigatori ,mai ales ca au concurat asa de multi,se pare ca sunt norocoasa!! Multumesc din suflet!!

Carmen spunea... [Raspunde]

felicitari fetele... superb concursul
Multumesc de invitatie Alina si pupici mamicilor creative.
Sper ca v-a adus si mosu ceva la ghetute.

Veronica spunea... [Raspunde]

Felicitari castigatorilor!
Felicitari tuturor! am vazut cateva decoratiuni absolut superbe.
Un super concurs, o super colectie de decoratiuni de brad, felicitari organizatorilor!

copilarim spunea... [Raspunde]

Felicitari inca o data tuturor! :) Si va multumim mult :D - inca un an cu ornamente frumoase si amintiri placute:D

Unknown spunea... [Raspunde]

Un brad minunat, mi-ar place sa am un brad cu toate aceste minunatii, vi-l imaginati? :)
Rux, felicitari pentru concurs, pentru premiile oferite, cat si pentru reusita de impodobi un brad asa frumos!
Fetelor, felicitari pentru premii, la mai multe! :)
Sarbatori minunate in familie va doresc!

copilarim spunea... [Raspunde]

@Monica Andrei draga mea eu va multumesc! sunt in cautare de bradul potrivit. imi trebuie unul foarte mare si bogat, va imaginati:)!!

Am inceput sa trimit pe adresele de mail cu care v-ati inscris in concurs diplomele si surpriza:*

Angi spunea... [Raspunde]

Multumesc mult,Rux si Rha pentru cadouri.Imi place mult diploma personalizata ,iar felicitarea -surpriza e superba.Pacat ca nu am imprimanta.Poate primesc de la Mos...Pupici

Angi spunea... [Raspunde]

Felicitari castigatorilor si participantilor,foarte multi,care au contribuit la impodobirea celui mai frumos brad de Craciun

copilarim spunea... [Raspunde]

@Angi cu drag! si noi vrem imprimanta:D!! :P

Trimiteți un comentariu