sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Cutiuta cu decoratiuni (premiu)

 Buna!!!!

Astazi va scriu doua vorbe despre premiul Cutiuta cu decoratiuni pe care il puteti castiga la  Concursul: "Impodobim Bradul" - editia a3a

Nu am stat nici eu degeaba, am mesterit de zor:). Cutiuta este pictata cu rosu si verde (ultima poza este din timpul lucrului cu si fara blit) si decorata cu markere metalizate si cu sclipici, cu lipici cu sclipici si are inauntru compartimente (despartitoarele si ele vopsite manual). 

Am realizat trei decoratiuni: 
Un om de zapada crosetat si decorat cu margelute si fetru 
(mi-am amintit cu drag de cei realizati anul trecut - acesta este alt model, bineinteles:D)
♥ O mini decoratiune - crosetata pe suport de plastic si ornata cu paiete si margele 
(imi plac foarte mult cele de asezat la intrarea in casa si am zis sa fac si eu una in miniatura)
♥ Un bradut din fetru brodat cu margele 
(de mult imi doream sa il fac - are doua parti, cusute intre ele si umplute cu bumac - este un dragut!)

Update poze facute pe lumina zilei:D:


In cutiuta veti gasi si trei agrafe cu ajutorul carora sa agatati decoratiunile in brad.
Singura mea parere de rau este ca azi a fost foarte urat afara si nu becul nostru economic nu ma ajuta cu nimic la fotografii:(. Dar sper sa va puteti face o idee despre cutiuta. Eu una o ador!!:D
  




8 comments :

Gianina spunea... [Raspunde]

Superbaaa,adica si cutiuta si surpriza din ea!Bravo!

copilarim spunea... [Raspunde]

@Gianina ma bucur ca iti place! :D

Anonim spunea... [Raspunde]

Omulețul de zăpadă arată extraordinar. Și-mi place foarte mult și ambalajul. :)

copilarim spunea... [Raspunde]

@creativithea ma bucur mult:)! multumesc! sper sa prind vreme frumoasa pana pleaca de la mine, sa le fac o poza frumoasa:)!

Maria spunea... [Raspunde]

Hm, hm, hm! Foarte frumos!

copilarim spunea... [Raspunde]

@MARIA :)

dulceameacasa spunea... [Raspunde]

frumoasa cutie, iar decoratiunile si mai si <3

copilarim spunea... [Raspunde]

@dulceameacasa :D sper sa aduca bucurie si sa fie indragite:D

Trimiteți un comentariu